Strona g┼é├│wna Ô×× Gwarancja

Gwarancja

Sklep City Lion oferuje 12 miesi─Öcy gwarancji na wszystkie produkty

Nasza gwarancja obejmuje wady materia┼éowe i produkcyjne zaistnia┼ée w warunkach normalnego u┼╝ytkowania.┬á┬áJe┼╝eli produkt oka┼╝e si─Ö wadliwy w ci─ůgu 12 miesi─Öcy od daty dostawy, prosimy o niezw┼éoczne zg┼éoszenie nam usterki, a nast─Öpnie wys┼éanie wadliwej cz─Ö┼Ťci lub ca┼éego artyku┼éu do bezp┼éatnej naprawy. Pokryjemy w├│wczas nie tylko koszty serwisu i wymiany cz─Ö┼Ťci, ale r├│wnie┼╝ op┼éaty manipulacyjne.

Niniejsza gwarancja obejmuje wy┼é─ůcznie produkty przeznaczone do u┼╝ytku osobistego i nie obejmuje artyku┼é├│w, kt├│re zosta┼éy u┼╝yte do cel├│w komercyjnych, wynajmu lub niezgodnie z przeznaczeniem. Nie istnieje inna gwarancja ni┼╝ ta okre┼Ťlona w tym dokumencie. Niniejsza gwarancja jest niezbywalna. City Lion Sp. z o. o.┬ánie jest w ┼╝aden spos├│b odpowiedzialna za szkody, zagubienie lub niedogodno┼Ťci spowodowane awari─ů sprz─Ötu lub poprzez niedbalstwo u┼╝ytkownika, nadu┼╝ycia, u┼╝ycie niezgodne z instrukcj─ů obs┼éugi lub innymi ostrze┼╝eniami zawartymi w materia┼éach produktowych.

Ponadto┬áCity Lion Sp. z o. o. nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za szkody umy┼Ťlne lub przypadkowe wynikaj─ůce z nieprawid┼éowego korzystania z danego produktu.

Gwarancji nie stosuje si─Ö do:

ÔÇó Uszkodze┼ä powsta┼éych w wyniku wypadku, niew┼éa┼Ťciwego u┼╝ycia, nadu┼╝ycia, przer├│bek lub wandalizmu.
ÔÇó Nieprawid┼éowej konserwacji.
ÔÇó Nieautoryzowanych modyfikacji lub wykorzystania komercyjnego. 
ÔÇó Niekontrolowanego u┼╝ycia przez osoby poni┼╝ej 12. roku ┼╝ycia.

Prawo Konsumenta do r─Ökojmi

  1. Produkty oferowane w Sklepie obj─Öte s─ů 24 miesi─Öczn─ů odpowiedzialno┼Ťci─ů sprzedawcy za niezgodno┼Ť─ç towaru z umow─ů. Istnieje domniemanie, ┼╝e je┼╝eli Konsument zg┼éosi┼é r─Ökojmi─Ö Sprzedawcy w ci─ůgu 12 miesi─Öcy od dor─Öczenia produktu, to wada produktu istnia┼éa ju┼╝ w chwili jego wydania.
  2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialno┼Ťci sprzedawcy za niezgodno┼Ť─ç towaru z umow─ů powinna by─ç przekazana m.in.

    – telefonicznie 730 787 958
    lub
    – na adres email:┬áinfo@citylion.pl
  3. W reklamacji powinien znale┼║─ç si─Ö dok┼éadny opis rodzaju niezgodno┼Ťci, data jej wyst─ůpienia, powinno by─ç okre┼Ťlone ┼╝─ůdanie Konsumenta, nr zam├│wienia oraz dane kontaktowe, co u┼éatwi procedur─Ö reklamacyjn─ů.
  4. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
  5. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie okre┼Ťlonym w pkt.2, reklamacj─Ö uznaje si─Ö za rozpatrzon─ů na korzy┼Ť─ç Klienta.
  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient mo┼╝e ┼╝─ůda─ç doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umow─ů, nieodp┼éatn─ů napraw─Ö lub wymian─Ö produktu na nowy, obni┼╝enia ceny lub istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç odst─ůpienia od umowy. Sklep zwr├│ci Klient├│w r├│wnowarto┼Ť─ç ceny ca┼éo┼Ťci dokonanej transakcji.
  7. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-maili ub  pisemnie na podany adres do korespondencji.
  8. Sklep wydaje pisemne po┼Ťwiadczenie o zwrocie ┼Ťwiadczenia.