Skorzystaj z dwuletniego wsparcia gwarancyjnego od City Lion.
24 miesiące gwarancji na wszystkie produkty City Lion
Nasza gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne zaistniałe w warunkach normalnego użytkowania. Jeżeli produkt okaże się wadliwy w ciągu 24 miesięcy od daty dostawy, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie nam usterki, a następnie wysłanie wadliwej części lub całego artykułu do bezpłatnej naprawy. Pokryjemy wówczas nie tylko koszty serwisu i wymiany części, ale również opłaty manipulacyjne.
Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie produkty przeznaczone do użytku osobistego i nie obejmuje artykułów, które zostały użyte do celów komercyjnych, wynajmu lub niezgodnie z przeznaczeniem. Nie istnieje inna gwarancja niż ta określona w tym dokumencie. Niniejsza gwarancja jest niezbywalna. City Lion Sp. z o. o. nie jest w żaden sposób odpowiedzialna za szkody, zagubienie lub niedogodności spowodowane awarią sprzętu lub poprzez niedbalstwo użytkownika, nadużycia, użycie niezgodne z instrukcją obsługi lub innymi ostrzeżeniami zawartymi w materiałach produktowych.
Ponadto City Lion Sp. z o. o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody umyślne lub przypadkowe wynikające z nieprawidłowego korzystania z danego produktu.
Gwarancji nie stosuje się do:
- Uszkodzeń powstałych w wyniku wypadku, niewłaściwego użycia, nadużycia, przeróbek lub wandalizmu.
- Nieprawidłowej konserwacji.
- Nieautoryzowanych modyfikacji lub wykorzystania komercyjnego.
- Niekontrolowanego użycia przez osoby poniżej 12. roku życia.
Prawo Konsumenta do rękojmi
- Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmię Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu, to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
- Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in. telefonicznie +48 798 010 855 lub na adres email: [email protected]
- W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
- Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
- W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.2, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
- Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-maili lub pisemnie na podany adres do korespondencji.
- Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.